Koska tiesin jo kokemuksesta, ettei Hande osta minulle Äitienpäivälahjaa ( koska en ole hänen äitinsä vaan vaimonsa), niin päätin ilahduttaa itseäni tällä pirtsakan värisellä KAHVAKUULALLA. No, tarkoitushan ei ole pitää sitä kaunistuksena kirjoituspöydällä, yöpöydällä eikä ruokapöydälläkään, vaan, että sillä saisi lähdetettyä ihrat huis hiiskattiin ja tilalle asettuisi timmi lihaksisto. Kuulostaa ihan utopistiselta omissakin korvissa, mutta minä olen romantikko ja ajattelen kaikesta (ensi alkuun) myönteisesti.
Yksi kolmesta tyttärestäni hommasi minulle lisäksi kolme yksityistuntia kahvakuulailun saloihin opetteluun. Vielä en ole yhtäkään tuntia käyttänyt, sillä reisi vihoittelee jostain tuntemattomasta syystä. Ihan kohta kuitenkin - viimeistään ensi viikolla aloitan tämän uuden timmin vartalon metsästyksen.
Täytyy ottaa sitten itsestäni ennen ja jälkeen-kuvat smiley
(Julkaisen ne siinä tapauksessa, että JOTAIN TAPAHTUU RUPISSANI)
Toivota minulle onnea! yes